0 szt. 0,00 zł
  • 0 szt.
  • Netto (zł) 0,00 zł
  • Brutto (zł) 0,00 zł
  • Do kasy
Zaloguj się Zarejestruj się

Regulamin sklepu

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu Gamblerstore.pl jest:
    Firma Handlowa PULIO Krzysztof Gebel
    Ul. Żegiestowska 3, 50-542 Wrocław
    NIP 894-142-23-35 REGON 020324052
    Tel./Fax. +48 71 352-07-80
    E-mail: sklep@gamblerstore.pl

  2. Sklep Internetowy jest udostępniany przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej Sklepu, jako zasób systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na Stronie Internetowej Sklepu treści reklamowych dotyczących oferowanych Towarów, jak i towarów i usług osób trzecich, w formach stosowanych w sieci Internet.

  2. Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. 2007 nr 171 poz. 1206). Aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl/.

II. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.

  1. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz do korzystania z usług dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

  2. Aby dokonać zakupu w Sklepie Internetowym należy dodać wybrany produkt/y do "Koszyka" i poprawnie wypełnić formularz zamówienia.

  3. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia:
    - w przypadku gdy płatność nie została dokonana w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia (dotyczy zamówień z płatnością przelewem);
    - w przypadku gdy klient nie zgłosił się po zamówiony towar w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia (dotyczy zamówień płatnych gotówką przy odbiorze osobistym).

  4. Ceny produktów widoczne na Stronie Internetowej Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i określone są w złotych polskich. Ceny te nie zawierają ew. kosztów dostawy.

  5. Ostateczną ceną wiążącą strony Umowy sprzedaży jest cena towaru podana na Stronie Internetowej Sklepu w momencie składania zamówienia przez Klienta.

III. PŁATNOŚCI
  1. Możliwe są następujące formy płatności:
    - za pobraniem - płatność przy odbiorze przesyłki;
    - przelew zwykły - towar jest wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu;
    - przelew on-line - towar jest wysyłany po otrzymaniu potwierdzenia o zrealizowaniu płatności (obsługę i bezpieczne przelewy on-line realizuje portal Przelewy24.pl);
    - płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

  2. Przy wyborze przelewu zwykłego, płatności należy dokonać na konto:

    Nr rachunku: 45 1750 1064 0000 0000 1273 3704 (Raiffeisen Bank Polska S.A)
    Firma Handlowa PULIO
    ul. Żegiestowska 3
    50-540 Wrocław

    W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

IV. WYSYŁKA TOWARU

  1. Wysyłka towaru możliwa jest tylko w granicach Polski. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.

  2. Przy płatności przelewem bankowym lub poprzez płatności elektroniczne, towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty lub po otrzymaniu potwierdzenia z portalu Przelewy24.pl o realizacji płatności.

  1. Paczki wysyłamy kurierem GLS lub DPD.

  2. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

  3. Do każdego zakupionego towaru dołączamy paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT.

  4. Koszty dostawy ponosi kupujący. Zależą one od wybranej opcji płatności, wagi towaru oraz jego wartości i podawane są przy wyborze sposobu dostawy przy składaniu zamówienia. Całkowity koszt zamówienia (cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest formularzu zamówienia przed jego ostatecznym zatwierdzeniem przez Klienta.

  5. Standardowo opłaty za dostawę wynoszą:

    Przesyłka kurierska:
    Waga do 30 kg

    Cena przesyłki 15,00 zł

    Przesyłka kurierska pobraniowa:
    Waga do 30 kg

    Cena przesyłki 20,00 zł

  6. Koszt przesyłki o wadze powyżej 30 kg (oraz o niestandardowych wymiarach) będzie ustalany indywidualnie przez pracowników sklepu Gamblerstore.pl.

  7. Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy we Wrocławiu przy ulicy Żegiestowskiej 3, wejście 1, w dni robocze w godz.: 8.00-16.00.

V. REKLAMACJE

  1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 miesięcy od jej wykrycia. Reklamację można zgłosić obsłudze sklepu telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.

  3. Reklamowany produkt należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej listem zwykłym lub paczką ekonomiczną na poniższy adres:

    Firma Handlowa PULIO
    ul. Żegiestowska 3
    50-542 Wrocław

  4. Sklep, niezwłocznie jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

  5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale VII Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.

  6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep zwróci Klientowi koszty wysłania przesyłki (odesłanej zgodnie z pkt. 3 dział V) zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale VII Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.

VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni liczonych od daty dostarczenia towaru zgodnie z rozdziałem 4, art. 27, ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).

    Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy na drodze jednoznacznego świadczenia (pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Wzór formularza odstąpienia od umowy: wersja word, wersja pdf.

  1. Zwracane towary muszą być kompletne. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  2. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy na adres:

  3. Firma Handlowa PULIO
    ul. Żegiestowska 3
    50-540 Wrocław

  4. Koszt zwrotu towaru ponosi klient.

  5. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar oraz za koszty wysyłki towaru do Klienta (zgodnie z pkt. 7 w Dziale VI) w ciągu 7 dni, zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale VII Zwrot należności Klientom. Nadpłaty.

  6. Zwrot kosztów wysyłki dotyczy jedynie najtańszego zwykłego sposobu oferowanego przez Sklep. Jeżeli Klient wybrał inny niż najtańszy sposób, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 Rozdział 4 Art.33.).

VII. ZWROT NALEŻNOŚCI KLIENTOM. NADPŁATY

  1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto Sklepu, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych.

  2. 2. Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta.

  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres mailowy, nie wskaże numeru konta bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Frma Handlowa PULIO zapewnia poufność informacji zgromadzonych o Klientach zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych.

  2. Dane osobowe zawarte w zamówieniu są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883.

  3. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

  4. W szczególności zbiór danych osobowych jest zgłoszony w GIODO, pod numerem księgi 134318. Klient ma prawo do poprawiania swoich danych osobowych w każdej chwili po zalogowaniu się do Sklepu.

  5. Klient ma prawo do skasowania swoich danych po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu – sklep@gamblerstore.pl.


Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka